lördag 4 april 2009

Ett hål i väggen....


Denna helgen var det äntligen dags för att göra det stora ingreppet i stugan,en dörröppning.
En bit av väggen mellan verandan och kök har åkt bort,allt för att få in lite mer ljus i köket.


Började att täcka in ALLT med plast...

Året första humla...



Senare kom m&p och vi grillade/fikade i solen...

Sen var det dags....


Såga såga.....


Hittade lite olika lager tapeter och pärlspont.


N kikar ut ur vad som snart ska bli en dörr...

Nu så börjar det likna nått !

Å såhär......

....lämnade vi det i kväll.
Känns mycket större och som en ny stuga !
Ska bli se hur det blir med ljuset i morgon mitt på dagen.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen med en bra bok och kurera min förkylning !







1 kommentar:

Home No.1 sa...

Kolla in hos mig jag har tävling utlottning med fin fina priser!
Kram Annica på Home No.1